Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa 24%. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Mobiilitukku.fi maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii suomalainen Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa, joka edellyttää erityisen vahvoja panostuksia turvallisuuteen. Maksutapahtumat toteutetaan Paytrail Oyj:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksut kauppiaalle. Kun käytät maksutoimeksiantopalvelua, sinua sitovat maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Paytrail Oyj Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä

Asiakaspalvelu Puh: 020 718 1830 Sposti: maksutiedustelut@paytrail.com

https://www.paytrail.com/

Mobiilitukku.fi -verkkokauppa on tuotteiden ja palveluiden markkinoija sekä tilattujen tuotteiden toimittaja asiakkaalle. Mobiilitukku huolehtii lakisääteisistä kauppaan liittyvistä velvoitteista ja itse määrittelemistään muista velvoitteista. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli haluat reklamoida, palauttaa tai kysyä tuotteesta.

Pankkimaksut

Voit maksaa Mobiilitukku.fi -verkkokaupassa suomalaisten pankkien maksupainikkeilla. Meiltä löytyy maksupainikkeet näihin pankkeihin: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken, Handelsbanken ja Aktia. Kun valitset oman pankkisi maksupainikkeen, sinut ohjataan suoraan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksusi kauppiaalle.

Korttimaksut

Valittavanasi Mobiilitukku.fi -verkkokaupassa on Visa, Visa Electron ja Mastercard -kortit ja todentamispalveluina toimii Verified by Visa ja MasterCard SecureCode -palvelut. Kun maksat ostoksesi maksukortilla, maksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta kauppiaan järjestelmiin. Tiliotteella tai korttilaskulla maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksusi kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

Voit maksaa ostoksesi näppärästi mobiilimaksuilla. Valittavanasi ovat: MobilePay, Pivo ja Siirto -maksutavat. Nämä ovat sovelluksissa toimivia palveluita, joilla voit maksaa ostoksia suoraan tililtä tai korttimaksuna. Pivolla voit tehdä Siirto-maksuja, jolloin maksu on mahdollista hyväksyä kaikissa Siirtoa tukevissa sovelluksissa.

Tästä löydät eri mobiilimaksujen käyttö- ja maksuehdot: Pivo, MobilePay ja Siirto.

Lasku- ja osamaksut

Tarjoamme mahdollisuuden ostaa ostokset lasku- ja osamaksuvaihtoehdoilla, joita tarjoavat: OP Lasku, Walley ja Jousto. Kun valitset ostokseesi rahoitusyhtiön myöntämän laskun, hyväksyt samalla heidän ehdot. Päätöksen luoton myöntämisestä tekee aina rahoitusyhtiö. Voit tutustua tarkemmin maksutapoihin verkkokauppamme sivulta maksutavat.

Toimitusmaksu

Alle 25€ tilauksiin lisätään vähintään 3,99€ suuruinen toimituskulu ja toimitustapana on seurannallinen Postin Pikkupaketti. Yli 25€ tilauksiin tarjoamme ilmaisen seurannalla varustetun toimituksen Postin Pikkupakettina. Tarjoamme kaikkiin tilauksiin ilmaisen 30 vuorokauden vaihdon ja palautuksen. Pakettitoimituksissa ajankohtainen hinta kerrotaan aina kassalla.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme tai viimeinen varastosaldoilla oleva tuote on viallinen, olemme sinuun pikimmiten yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Tuotteiden palautus ja tuotteiden vaihto on sinulle täysin ilmaista.

Kaikissa toimitustavoissa on seuranta. Alle 25€ tilauksiin tulee 3,99€ suuruinen toimituskulu ja toimitustapana on seurannalla varustettu Postin Pikkupaketti. Yli 25€ tilauksiin tarjoamme ilmaisen toimituksen Postin Pikkupakettina, jolloin lähetys toimittuu sinulle noin 1-3 arkipäivässä. Näihin lähetyksiin toimitamme sinulle sähköpostitse seurantatunnuksen. Mikäli Pikkupaketti on liian suurikokoinen kotiin toimitettavaksi, toimitetaan se lähimpään Postin toimipisteeseen.

Yli 50€ tilauksiin tarjoamme ilmaisen toimituksen Postin, Matkahuollon tai PostNordin pakettitoimituksen automaattiin tai noutopisteeseen. Voit itse valita halutun toimituspaikan, saat sähköpostiisi seurantatunnuksen ja sinulle ilmoitetaan, kun tilauksesi on noudettavissa. Pakettien toimitusaika on tyypillisesti 1-3 arkipäivää. Muita toimitustapoja ovat Postin Express-paketti ja Matkahuollon Kotijakelu. Pakettien hinta on 8,99€ ja toimitusaika on tyypillisesti 1-2 arkipäivää lähettämisestä.

Mobiilitukku.fi ei ole vastuussa Postista / Matkahuollosta / PostNordista itsestään johtuvista muutoksista, kuten tilanteista joissa automaattiin toimitus en estynyt valitun automaatin ollessa toimitushetkellä täynnä. Ongelmatilanteissa asiakkaan tulee olla yhteydessä Postin asiakaspalveluun tai Matkahuollon asiakaspalveluun. Jos haluat tarkempaa tietoa eri toimituvoista, katso usein kysyttyä -osiotamme.

Tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen

Jos haluat tehdä muutoksia tilauksesi tuotteisiin tai toimitusosoitteeseen, ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme! Kerrothan meille tilauksesi numeron tai tilaajan nimen / sähköpostiosoitteen. Ilmoita myös muutokset, jotka haluat tilaukseen tehtävän.

Pyrimme toimittamaan tilauksesi matkaan nopeasti, joten valitettavasti aina muutosten tekeminen ei ole enää mahdollista. Selvitämme asiat kuitenkin mielellämme kuntoon. Tarjoamme sinulle ilmaisen vaihdon ja palautuksen, joten vaihdokset onnistuvat helposti myöhemminkin.

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin ma-pe klo 8-16:30 ja pe klo 8-16. Sposti: info@mobiilitukku.fi Puh: + 358442381835

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on täysi 30 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Ohjeet asiakaspalautukselle löydät sivuston alapalkista kohdasta "Vaihto ja palautus". Palautusten kohdalla on tärkeää, että tuotteet on pakattu palautuksessa asianmukaisesti, ja että palautuslomake on täytetty. Mikäli palautuslomakkeesta ilmenee kysyttävää, voit olla meihin yhteydessä joko sähköpostitse (info@mobiilitukku.fi), sivustomme chatissa tai puhelimitse +358442381835. Joulusesonkina 10.11.-24.12.2023 tarjoamme pidennetyn 60 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuden. Muilta osin vaihtamisen ja palauttamisen ehdot säilyvät samanlaisina.

Huom! Mikäli myyntipakkaus on mahdollista avata sitä vahingoittamatta, mutta pakkaus on kuitenkin avattu ja tuhottu niin, että se ei enää ole jälleenmyyntikuntoinen, veloitetaan tästä 5€ kertakorvaus. Vähennys tehdään palautettavan tuotteen arvosta.

Mikäli tilauksesi mukana on tullut kaupanpäällisiä tilauslahjoja ja päätät palauttaa tuotteita tilauksessasi, tulee palautuksen yhteydessä lähettää kaupanpäällinen takaisin. Mikäli kaupanpäällisiä ei palauteta palautuksen yhteydessä, vähennetään kaupanpäällisen arvo hyvitettävän tuotteen arvosta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun tai osamaksun, tulee näistä aiheutuvat mahdolliset maksulisät aina maksaa.

Erikoistapauksia, jolloin tuotteilla ei ole palautusoikeutta:

  • Tuote on tilaustuote: täysin asiakkaan toiveiden mukaan erikseen tilatulla tuotteella ei ole palautusoikeutta

  • Tarjous/poistomyyntituote, josta on tuotekuvauksessa erikseen asiasta mainittu.

Nouda tilaus aina ja palauta aina palautusohjeiden mukaisesti

Mikäli päätät jo ennen tilauksen saapumista, että palautat sen, niin nouda se siitä huolimatta ja tee erikseen asiakaspalautus. Mikäli pakettia ei ole noudettu ja se palautuu takaisin meille, vähennämme palautuksesta aiheutuneen kulun (15€) hyvitettävästä loppusummasta.

Tee asiakaspalautus aina ohjeidemme mukaisesti: näin se on sinulle ilmaista ja palautus saapuu suoraan meille. Mikäli palautus toimitetaan esimerkiksi noutopisteeseen, emme nouda sitä. Mikäli palautuksesta aiheutuu meille kuluja, vähennämme sen tilauksesi loppusummasta.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme. Sovimme tällöin kanssasi, kuinka toimimme: lähetämmekö sinulle uuden tuotteen, tuleeko sinun palauttaa viallinen kappale vai teemmekö sinulle rahallisen hyvityksen.

Emme vastaa tuotteidemme mahdollisista aiheuttamista haitoista, vaan asiakas on itse vastuussa käytön mahdollisista seurauksista. Asiakas on itse vastuussa tuotteiden asennuksesta ja niiden mahdollisista seuraamuksista. Asiakas hyväksyy nämä ehdot ostaessaan tuotteen. Pyrimme myymään ainoastaan hyvälaatuisia tuotteita ja ohjeita näiden asentamiseen, ja valikoimaa kehitetään asiakkaiden palautteen mukaan jatkuvasti. Tyytyväinen asiakas on meille elinehto, jonka vuoksi myös valikoimamme pyrkii olemaan asiakaskuntamme näköinen.

Muut yleiset ehdot:

Tilauksiin voidaan hyödyntää vain yhtä alennusta / etua kerrallaan. Asiakkaalla on mahdollisuus poistua sähköpostilistalta milloin itse näin haluaa. Palveluun ja näihin käyttöehtoihin liittyvät erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti sopijapuolten välisin neuvotteluin. Jos tässä ei onnistuta, ratkaistaan riitatilanteet Pohjois-Karjalan käräjäoikeudessa. Näihin käyttöehtoihin ja näiden soveltamiseen sovelletaan Suomen lakia.

Ota meihin yhteyttä

Onko sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä ja kerro, mitä sinulla on mielessä. Täytä alla oleva lomake ja vastaamme sinulle salamana!

Lähettämällä lomakkeen hyväksyn tietojen tallentamisen palveluun