Vaihto ja palautus

Tilauksen vaihtaminen ja palauttaminen on helppoa! Sinulla on oikeus tehdä palautusilmoitus 30 vuorokauden sisällä lähetyksen saapumisesta. Tällöin olet oikeutettu rahanpalautukseen. Ilmoita meille, mitä tuotteita palautat ja minkä vuoksi. Ilmoita myös mahdolliset vaihtotuotteet. Kun saamme palautusilmoituksesi, lähetämme toivomasi vaihtotuotteet mahdollisimman pikaisesti matkaan!

Palautusohjeet -1 Palautusohjeet -2

Palautusohjeet -4 Palautusohjeet -4

Suurikokoisten palautusten tekeminen

Jos palautettava lähetys ei mahdu postin kirjelaatikon kautta palautettavaksi, vie se Postin toimipisteeseen. Anna palvelutiskillä asiakaspalautustunnuksemme: 638764 ja paketti palautuu automaattisesti meille. Näin sinulle ei myöskään aiheudu kuluja palautuksesta. Muistathan pitää palautuksestasi saatavan kuitin itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

HUOM!

- Vaihdettavan tuotteen tulee olla uudenveroinen ja paketoituna alkuperäiseen pakkaukseen.

- Mikäli olet irrottanut panssarilasin tai suojakalvon kiinnityspintaa suojaavan suojakelmun, tai kiinnittänyt sen puhelimesi näyttöön, ei tuotteella ole palautusoikeutta. Panssarilasit ja suojakalvot ovat luonteeltaan kertakäyttöisiä.

- Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja / tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa, tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.

- POSTIENNAKKOKIRJEITÄ EMME NOUDA, vaan palautukset tulee tehdä ohjeiden mukaisesti. Näin se on myös sinulle maksutonta. Kaikki muut aiheutuneet kulut vähennetään palautuksen summasta. Myös noutamattomista pakettilähetyksistä veloitamme 15€ käsittelykulun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta Posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, ota tuotteesta kuva ja lähetä se meille joko sähköpostitse info@mobiilitukku.fi tai esim. WhatsApissa +358442381835 ja kerro myös nimesi ja tilausnumerosi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus.

Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää palautuksen tekemisestä, autamme sinua mielellämme!

- Sähköpostitse osoitteesta info@mobiilitukku.fi

Yhteydenottolomakkeen kautta

- Online chatissa sivuston oikeasta alalaidasta

- Puhelimitse arkisin klo 08.30 - 16.30 numerosta: 0442381835

- Voit olla yhteydessä myös WhatsAppilla arkisin klo 08.30 - 16.30

Osoitteemme:

Three Empty Cases Oy

Torikatu 19, 2. kerros

80100 Joensuu

Suomi

Katso myös:

Minulle saapunut tuote oli rikki, mitä teen?

Minulle saapunut tuote ei sopinut puhelimeeni


Mietityttääkö jokin asia?

Ota meihin yhteyttä