Vaihto ja palautus

Kaikilla verkkokauppamme tuotteilla on 14 vuorokauden ilmainen palautus & vaihto-oikeus. Kaikista palautuksista on ilmoitettava etukäteen 14 vrk kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteet. Katso alta ohjeet palautukselle ja vaihdolle! 

Haluan vaihtaa / palauttaa tuotteen, kuinka toimin?

  1. Ilmoita meille yhteydenottolomakkeen kautta (kommenttikenttään),

    • tilausnumerosi,
    • palautettavat tuotteet, sekä
    • tuotteet jotka haluat tilalle.
    • Kerro myös miksi haluat tuotteet palauttaa / vaihtaa.
    • Yhteydenottolomakkeeseen pääset tästä.
  • Laita mukaan joko lähetyslista / muu lappu, jossa lukee nimesi / tilausnumerosi.
  • Paketoi palautus kirjepussiin, jossa se toimitettiin, kirjoita sen päälle merkinnät ”ASIAKASPALAUTUS, 638764” ja ruksaa oma nimesi yli. Näin palautus on sinulle ilmainen.
  • Jos sinulla ei ole alkuperäistä kirjepussia / pakettia talllella, pakkaa tuotteet haluamaasi kirjepussiin merkitse palautusosoitteemme osoitteeksi:
            Mobiilitukku / Three Empty Cases Oy
            Torikatu 19, 2krs
            80100, Joensuu
  1. Tiputa palautus Postin kirjelaatikoihin / postioimipisteeseen. Jos palautus on suurikokoinen, eikä mahdu kirjelaatikkoon, vie se lähimpään postitoimipisteeseen.

  2. Lähetämme vaihtotuotteen tulemaan mahdollisimman pikaisesti sinulle viimeistään palautuksen saavuttua.
  • Rahanpalautus tai laskun mitätöinti suoritetaan mahdollisimman pikaisesti palautuksen saavuttua. HUOM! Palautusten kulkemisessä meille menee tyypillisesti noin viikon verran.

HUOM!

  • Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja / tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa, tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.

  • POSTIENNAKKOKIRJEITÄ EMME NOUDA, vaan palautukset tulee tehdä ohjeiden mukaisesti. Näin se on myös sinulle maksutonta. Kaikki muut aiheutuneet kulut vähennetään palautuksen summasta. Myös noutamattomista pakettilähetyksistä, veloitamme 15€ käsittelykulun.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, ota tuotteesta kuva ja lähetä se meille joko sähköpostitse info@mobiilitukku.fi tai esim whatsapissa +358442381835 ja kerro myös nimesi ja tilausnumerosi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus.

Paketin palautus

Jos palautettava lähetys painaa yli 2 kg (paketti), vie se postiin ja täytä siellä Asiakaspalautus 14 -osoitekortti. Yksi osa kortista jää sinulle kuitiksi. Joissakin tapauksissa alkuperäinen lähettäjä on liittänyt lähetykseen osoitekortin valmiiksi.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

  • Sähköpostilla osoitteesta info@mobiilitukku.fi
  • Onlinechatista sivuston oikeasta alalaidasta
  • Puhelimitse arkisin klo. 08.30 - 16.30 numerosta: 0442381835
  • Voit olla yhteydessä myös WhatsAppilla 08.30 - 16.30