Vaihto ja palautus

Kaikilla verkkokauppamme tuotteilla on 14 vuorokauden palautusaika. Kaikista palautuksista on ilmoitettava kauppiaalle etukäteen palautuslomakkeella 14 vrk kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteet.Viallinen tuote voidaan vaihtaa toiseen tuotteeseen ja hinnoittelusta sovimme erikseen, mikäli vaihdettava tuote on arvokkaampi kuin tilattu tuote. Kaupallamme on postin kanssa asiakaspalautussopimus, jonka ansiosta kaikki palautukset ja vaihdot ovat asiakkaalle ilmaiset.

Haluan vaihtaa tuotteen, kuinka toimin?

  1. Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta, mitkä tuotteet haluat vaihtaa ja mihin tuotteisiin. Kun saamme tiedon, mitkä tuotteet haluat vaihdossa tilalle, voimme lähettää ne mahdollisimman nopeasti sinulle. Kerro meille myös oletko ollut asian tiimoilta jo yhteydessä asiakaspalveluun, sekä nimesi ja tilausnumerosi. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä.

  2. Laita myös palautuksesi mukaan paperille nimesi ja / tai tilausnumerosi. Täten tunnistamme, että palautus on sinulta. Kirjoita siihen myös tuotteet, jotka haluat saada vaihdossa tilalle.

  3. Paketoi palautus asiallisesti esim. samaan kirjepussiin, jossa se tulikin ja kirjoita sen päälle palautusosoitteemme. Palautusosoitteemme on
            Three Empty Cases Oy
            Koskikatu 7, 2krs
            80100, Joensuu
            Suomi
  1. Kirjoita palautuskuoren ulkopuolelle ”ASIAKASPALAUTUS 638764” ja ruksaa oma nimesi yli, jolloin palautus on sinulle maksuton.

  2. Vie palautus lähimpään postin kirjelaatikkoon, josta se palautuu automaattisesti meille. Jos palautus on suurikokoinen, eikä mahdu kirjelaatikkoon, vie se lähimpään postitoimipisteeseen.

  3. Lähetämme vaihtotuotteen tulemaan mahdollisimman pikaisesti sinulle viimeistään palautuksen saavuttua!

Haluan vaihtaa tuotteen ja uusi tuote on eri hintainen kuin tilaamani, kuinka toimin?

  1. Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta viesti, että haluat vaihtaa tuotteen. Kirjoita viestiin nimesi, tilausnumero ja tuotteet jotka haluat palauttaa, sekä tuotteet jotka haluat vaihdossa tilalle. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä

    1. Mikäli vaihdettava tuote on edullisempi, erotus hyvitetään sinulle automaattisesti palautusta käsiteltäessä

    2. Mikäli vaihdettava tuote on kalliimpi, erotuksen osuudesta tulee sinulle lasku sähköpostitse. Myös paperilasku on mahdollinen, mutta muistathan pyytää sitä asiakaspalvelusta.

Haluan palauttaa tuotteen ja perua tilaukseni, kuinka toimin?

  1. Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta viesti, että haluat palauttaa tuotteen. Kirjoita viestiin nimesi, tilausnumerosi sekä tuotteet, jotka haluat palauttaa. Arvostaisimme myös, jos kertoisit, miksi päädyit palauttamaan tuotteen. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä

  2. Laita myös palautuksesi mukaan paperille nimesi ja / tai tilausnumerosi. Täten tunnistamme, että palautus on sinulta.

  3. Paketoi palautus asiallisesti esim. samaan kirjepussiin, jossa se tulikin ja kirjoita sen päälle palautusosoitteemme:
            Three Empty Cases Oy
            Koskikatu 7, 2krs
            80100, Joensuu
            Suomi
  1. Kirjoita palautuskuoren ulkopuolelle ”ASIAKASPALAUTUS 638764” ja ruksaa oma nimesi yli. Tällöin palautus on sinulle maksuton.

  2. Vie palautus lähimpään postin kirjelaatikkoon, josta se palautuu automaattisesti meille. Jos palautus on suurikokoinen, eikä mahdu kirjelaatikkoon, vie se lähimpään postitoimipisteeseen.

  3. Rahanpalautus tai laskun mitätöinti suoritetaan mahdollisimman pikaisesti palautuksen saavuttua.

    HUOM! Palautusten kulkemisessä meille menee tyypillisesti noin viikon verran

 

 

HUOM!

  • Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja / tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa, tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.

  • POSTIENNAKKOKIRJEITÄ EMME NOUDA, vaan palautukset tulee tehdä ohjeiden mukaisesti. Näin se on myös sinulle maksutonta. Kaikki muut aiheutuneet kulut vähennetään palautuksen summasta.

Palautusosoite:

Three Empty Cases Oy
Koskikatu 7, 2krs
80100, Joensuu
Suomi


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainenvaihto- ja palautusoikeus.

 

Kirjeen palautus

Jos palautettava lähetys on alle 2 kg (kirje), voit jättää sen kirjelaatikkoon (vain alle 3 cm paksut lähetykset) merkinnällä "ASIAKASPALAUTUS 638764" tai "PALAUTUS". Merkitse lähetyksen päälle vastaanottajan sopimustunnus, mikäli se on tiedossa. Kun haluat kuitin palautuksestasi, vie lähetys postiin.

Kirjeasiakaspalautuksen enimmäismitat kuten maksikirjeellä:

  • Pituus + leveys + paksuus enintään 900 mm, suurin pituus kuitenkin enintään 600 mm
  • Putkilon muotoisen lähetyksen pituus + kaksinkertainen läpimitta enintään 1 040 mm, pituus enintään 900 mm

Paketin palautus

Jos palautettava lähetys painaa yli 2 kg (paketti), vie se postiin ja täytä siellä Asiakaspalautus 14 -osoitekortti. Yksi osa kortista jää sinulle kuitiksi. Joissakin tapauksissa alkuperäinen lähettäjä on liittänyt lähetykseen osoitekortin valmiiksi.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

  • Sähköpostilla osoitteesta info@mobiilitukku.fi
  • Onlinechatista sivuston oikeasta alalaidasta
  • Puhelimitse arkisin klo. 9 - 17 numerosta: 0442381835
  • Voit olla yhteydessä myös WhatsAppilla