HupsisTurvalaisuus -käyttöehdot
1. Sopimuksen Osapuolet
Nämä käyttöehdot koskevat HupsisTurvalaisuus-palvelua (jäljempänä ”Palvelu”), jonka tarjoaa Mobiilitukku.fi (jäljempänä ”Toimittaja”) kuluttaja-asiakkaalle (jäljempänä ”Asiakas”). Hyväksymällä nämä ehdot Asiakas sitoutuu noudattamaan niitä Palvelun käytön aikana.
2. Palvelun Sisältö
HupsisTurvalaisuus - edut
HupsisTurvalaisuus on Toimittajan tarjoama kanta-asiakasohjelma. Palvelu on 100% ilmainen. Palvelun aktivoimisen , eli asiakastilin tekemisen, jälkeen Asiakas saa oikeuden ostaa Hupsis ja Mobbit tuotemerkkien tuotteita 12 kuukauden ajan normaalia edullisemmin, porrastetuin hinnoin:
1. ostos = -10% alennus normaalihintaisista Hupsis & Mobbit tuotteista.
2. ostos = -25% alennus normaalihintaisista Hupsis & Mobbit tuotteista.
3. ostos ja siitä eteenpäin = -33% alennus normaalihintaisista Hupsis & Mobbit tuotteista.
Muihin kuin Hupsis ja Mobbit tuotteisiin sovelletaan verkkokaupassa voimassaolevia hintoja.
Asiakkaalla ei ole velvollisuutta tilata ainuttakaan lisätuotetta; Palvelu kattaa pelkästään oikeuden hyödyntää edellä mainittuja alennushintoja 12 kuukauden sisällä Palveluun liittymisestä.
3. Tilausprosessi ja toimituskulut
Palvelun aktivointi:
Palvelu on mahdollista aktivoida, kun Asiakas tekee itselleen asiakastilin. Tekemällä asiakastilin, Asiakas hyväksyy palvelun käyttöehdot. Tuotteiden tilaaminen: Kun asiakas on liittynyt Palveluun, aktivoituu hänelle ostotason mukaiset hinnat. Asiakkaalla on mahdollisuus ostaa ostotasonsa mukaisesti hinnoteltuja tuotteita omatoimisesti Toimittajan verkkokaupasta. Ostotason päivittyminen: Asiakkaan ostotaso päivittyy tämän suorittamien ostosten mukaisesti. Ostotasoon liittyvät hinnat päivittyvät asiakastilille, kun Toimittaja on toimittanut edellisen ostoksen kuljetukseen. Ostotaso lasketaan aina kuluneelta 12kk ajanjaksolta ja sen aikana tehdyistä tilausten määristä.
4. Vaihto- ja palautusoikeus
Vaihtamiseen ja palauttamiseen sovelletaan Toimijan yleisiä vaihto- ja palautusoikeus -käytänteitä. Mikäli tuote palautetaan ja tai Palvelu halutaan perua, on asiakkaalla oikeus tehdä se 30 päivän sisällä ostoksesta. Peruuttamisesta edellytetään yhteydenottoa asiakaspalveluun ja tuotteiden palauttamista. Mikäli Palvelu perutaan, niin asiakkaan etuhinta peruutetaan ja Toimijalla on tällöin oikeus periä Asiakkaalta alennuksen ja tuotteen normaalin hinnan välinen erotus.
5. Rajoitukset
Palvelu on asiakaskohtainen ja sidottu asiakkaan rekisteröimään sähköpostiosoitteeseen.
Palvelu on voimassa toistaiseksi, ellei sitä erikseen katkaista ensimmäisen 30 vuorokauden aikana yhteydenotolla asiakaspalveluun ja palauttamalla tuotteita. Palvelu voidaan myös katkaista 30 vuorokauden irtisanomisajalla, kun asiakas on siitä kirjallisesti ilmoittanut asiakaspalveluun. Tämän jälkeen Asiakkaan asiakastili poistetaan.
Palvelusta ei tule lisäveloituksia. Asiakkaalle oikeutetut etuhinnat lasketaan aina kuluneen 12kk ajanjaksolta ja sen aikana tehdyistä tilausten määristä. Asiakkaan on mahdollista saada vain tuotteita, joita toimittajalla on kulloinkin varastossa.
Etuhintoja ei voi yhdistää, vaan voimassa on aina vain yksi etuhinta.
6. Viestintäkanavat
Hyväksymällä tämän Palvelun ehdot Asiakas antaa Toimittajalle luvan lähettää hänelle Palveluun liittyviä tiedusteluja ja muita viestejä sähköpostitse, tekstiviestillä tai WhatsApp-viesteillä. Toimittaja pyrkii pitämään viestien määrän kohtuullisena, n. 1-2 kpl/kk, ja viestintä keskittyy pääasiassa tuotteiden kuntoon ja mahdolliseen lisätuotteiden tilaamiseen liittyviin asioihin.
7. Vastuullisuus ja Kestävyys
Palvelun päätavoite on pidentää puhelimen käyttöikää ja vähentää elektroniikkajätettä. Suosittelemme uusimaan suojatuotteet niiden rikkoutuessa. Ehjät suojatuotteet takaavat parhaan suojan puhelimelle, mikä pidentää sen käyttöikää ja vähentää ympäristövaikutuksia. Rikkoutuneet tuotteet tulee kierrättää asianmukaisesti. Kysyttäessä toimittajalla on velvollisuus ohjeistaa asiakasta vastuullisen kierrätyksen toteuttamiseksi.
8. Tuotteiden Kestävyys & takuu
Suojatuotteet ovat ensisijaisesti suojaamassa puhelinta rikkoutumiselta. Tarpeeksi kovan osuman sattuessa ne saattavat kuitenkin rikkoutua. Tämä on suojatuotteille luonnollista. Toimittaja ei lupaa, että suojatuotteet pitävät puhelimen ehjänä jokaisessa tilanteessa, eikä ole siten velvollinen korvaamaan asiakkaalle tai tämän laitteelle mahdollisesti aiheutuvia vahinkoja.
Tuotteilla on 6kk mittainen takuu, jota sovelletaan valmistus- ja materiaalivirheiden varalta, alkaen toimituspäivästä. Takuu ei kuitenkaan kata luontaista kuluma kuten värien haalistumista tai pintojen kulumaa. Takuu alkaa aina tuotteen lähetyspäivämäärästä. Takuuasioissa Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Toimittajan asiakaspalveluun.
9. Sopimusehtojen Muutokset
Toimittajalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja sekä palvelun sisältöä. Toimittajalla ei ole kuitenkaan oikeutta periä Asiakkaalta palvelusta erillistä kuukausimaksua, vaan Asiakkaalle aiheutuvat kulut perustuvat hänen omaan haluunsa tehdä ostoksia.
10. Yhteyden ottaminen
Ongelmatilanteissa asiakkaan tulee olla yhteydessä pikimmiten Toimittajan asiakaspalveluun, tämän asiakaspalvelukanavien kautta.
11. Muut yleiset ehdot
Kaikissa yleisissä ehdoissa noudatetaan Toimittajan verkkokaupan yleisiä toimitusehtoja ja tietosuojakäytäntöjä.
Ota meihin yhteyttä
Onko sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä ja kerro, mitä sinulla on mielessä. Täytä alla oleva lomake ja vastaamme sinulle salamana!