HupsisTurva käyttöehdot
1. Sopimuksen Osapuolet
Nämä käyttöehdot koskevat HupsisTurva-palvelua (jäljempänä ”Palvelu”), jonka tarjoaa Mobiilitukku.fi (jäljempänä ”Toimittaja”) kuluttaja-asiakkaalle (jäljempänä ”Asiakas”). Hyväksymällä nämä ehdot Asiakas sitoutuu noudattamaan niitä Palvelun käytön aikana.
2. Palvelun Sisältö
HupsisTurva panssarilaseille
HupsisTurva on lisäpalvelu, jonka voi liittää Toimittajalta ostettuun ja Toimittajan määrittelemään tuotteeseen. Palvelun kertamaksu on 0,99 €. Tämän maksun jälkeen Asiakas saa oikeuden ostaa saman puhelinmallin panssarilaseja 12 kuukauden ajan normaalia edullisemmin, porrastetuin hinnoin:
1. & 2. lisälasi: -33% 3. & 4. lisälasi: -50% 5. lisälasista eteenpäin: -60%
Lasien maksimimäärää ei ole rajoitettu: Kun Asiakas on aktivoinut HupsisTurvan johonkin puhelinmalliin, voi hän tilata kyseiseen puhelimeen haluamansa määrän lisälaseja 12 kuukauden aikana, ja 5. lasista eteenpäin hinta on -60% normaalihinnoista. Asiakas voi tilata halutessaan useamman lisälasin kerralla.
Asiakkaalla ei ole velvollisuutta tilata ainuttakaan lisälasia; hänen maksamansa 0,99 € Palvelumaksu kattaa pelkästään oikeuden hyödyntää edellä mainittuja alennushintoja 12 kuukauden sisällä Palvelun aktivoimisesta.
HupsisTurva lisälasihinnoittelu Mobbit Suora panssarilaseille: 1. & 2. lisälasi = 13,39€/kpl 3. & 4. lisälasi = 9,99€/kpl 5. lisälasista eteenpäin 7,99€/kpl
HupsisTurva lisälasihinnoittelu Mobbit Koko Näytön panssarilaseille:
1. & 2. lisälasi = 14,06€/kpl 3. & 4. lisälasi = 10,50€/kpl 5. lisälasista eteenpäin 8,40€/kpl
HupsisTurva lisälasihinnoittelu Mobbit Huoleton panssarilaseille:
1. & 2. lisälasi = 16,74€/kpl 3. & 4. lisälasi = 12,50€/kpl 5. lisälasista eteenpäin 9,99€/kpl
3. Tilausprosessi ja toimituskulut
Palvelun aktivointi:
Palvelu on mahdollista aktivoida, kun Asiakas lisää tuotteen ostoskoriin. Tällöin näkyviin tulee ilmoitus, jossa kysytään Asiakkaan halukkuutta aktivoida Palvelu käyttöön. Jos palvelu on aktivoitu, näkyy se kunkin tuotteen alapuolella sekä ostoskorissa että tilausvahvistuksessa.
Asiakkaalla on mahdollista aktivoida Palvelu käyttöön 30 päivän sisällä ostoksesta. Tämä edellyttää erillistä yhteydenottoa Toimittajan asiakaspalveluun. Lisälasien tilaaminen: Asiakkaalle lähetetään 24h sisällä tilauksen saapumisesta viesti, jonka linkin kautta hän pystyy tilaamaan lisätuotteita. Toimittaja lähettää kuukausittain tarkistusviestin, jossa kysytään nykyisen tuotteen kuntoa, jolloin asiakkaalla on aina ajantasainen tilauslomake saatavilla.
Jos asiakas haluaa tilata uuden tuotteen, tulee hänen toimia viestissä olevien ohjeiden mukaisesti ja kertoa haluamansa lisätuotteiden määrä. Tämän jälkeen Toimittaja lähettää asiakkaalle maksulinkin tilauksesta. Kun maksu on suoritettu, lähettää Toimittaja Asiakkaan tilauksen tälle. Alle 30€ tilauksiin lisätään automaattisesti verkkokaupassa voimassaoleva alimman toimitustavan suuruinen toimituskulu.
4. Vaihto- ja palautusoikeus
Vaihtamiseen ja palauttamiseen sovelletaan toimijan yleisiä vaihto- ja palautusoikeus -käytänteitä. Mikäli tuote palautetaan ja tai Palvelu halutaan perua, on asiakkaalla oikeus tehdä se 30 päivän sisällä ostoksesta. Peruuttamisesta edellytetään yhteydenottoa asiakaspalveluun ja tuotteiden palauttamista.
5. Rajoitukset
Lisätuotteita voi tilata ainoastaan samalle puhelimelle, jolle Palvelu on aktivoitu. Palvelua ei myöskään voi siirtää toiseen puhelinmalliin tai toiselle henkilölle. Palvelu on puhelinmallikohtainen ja henkilökohtainen.
Palvelu on voimassa 12kk tilauksesta, ellei sitä erikseen katkaista ensimmäisen 30 vuorokauden aikana yhteydenotolla asiakaspalveluun ja palauttamalla tuotteita. Palvelussa ei tule lisäveloituksia ja se katkeaa automaattisesti 12kk päästä tilauksesta. Mikäli asiakas ei tilaa yhtään lisätuotetta, on Palvelun kokonaishinta Asiakkaalle vain aktivoinnin yhteydessä maksettu hinta.
Mikäli Toimittajalla ei ole varastossaan lisätuotteita, tulee Toimittajan toimittaa tuote mahdollisimman pikaisesti niiden saavuttua varastoon. Mikäli toimittaja ei saa Asiakkaan Palveluun kuuluvia tuotteita enää itselleen, ei Toimittajalla ole velvoitetta korvata tuotteita toisenlaisilla tai hyvittää Palveluta maksettua hintaa.
6. Viestintäkanavat
Hyväksymällä tämän Palvelun ehdot Asiakas antaa Toimittajalle luvan lähettää hänelle Palveluun liittyviä tiedusteluja ja muita viestejä sähköpostitse, tekstiviestillä tai WhatsApp-viesteillä. Toimittaja pyrkii pitämään viestien määrän kohtuullisena, n. 1-2 kpl/kk, ja viestintä keskittyy pääasiassa tuotteiden kuntoon ja mahdolliseen lisätuotteiden tilaamiseen liittyviin asioihin.
7. Vastuullisuus ja Kestävyys
Palvelun päätavoite on pidentää puhelimen käyttöikää ja vähentää elektroniikkajätettä. Suosittelemme uusimaan suojatuotteet niiden rikkoutuessa. Ehjät suojatuotteet takaavat parhaan suojan puhelimelle, mikä pidentää sen käyttöikää ja vähentää ympäristövaikutuksia. Rikkoutuneet tuotteet tulee kierrättää asianmukaisesti. Kysyttäessä toimittajalla on velvollisuus ohjeistaa asiakasta vastuullisen kierrätyksen toteuttamiseksi.
8. Tuotteiden Kestävyys & takuu
Suojatuotteet ovat ensisijaisesti suojaamassa puhelinta rikkoutumiselta. Tarpeeksi kovan osuman sattuessa ne saattavat kuitenkin rikkoutua. Tämä on suojatuotteille luonnollista. Toimittaja ei lupaa, että suojatuotteet pitävät puhelimen ehjänä jokaisessa tilanteessa, eikä ole siten velvollinen korvaamaan asiakkaalle tai tämän laitteelle mahdollisesti aiheutuvia vahinkoja.
Tuotteilla on 6kk mittainen takuu, jota sovelletaan valmistus- ja materiaalivirheiden varalta, alkaen toimituspäivästä. Takuu ei kuitenkaan kata luontaista kuluma kuten värien haalistumista tai pintojen kulumaa. Takuu alkaa aina tuotteen lähetyspäivämäärästä. Takuuasioissa Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Toimittajan asiakaspalveluun.
9. Sopimusehtojen Muutokset
Toimittajalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja. Mahdollisista merkittävistä muutoksista ilmoitetaan Asiakkaalle kohtuullisessa ajassa etukäteen esimerkiksi sähköpostitse tai verkkosivujen kautta.
10. Yhteyden ottaminen
Ongelmatilanteissa asiakkaan tulee olla yhteydessä pikimmiten Toimittajan asiakaspalveluun, tämän asiakaspalvelukanavien kautta.
11. Muut yleiset ehdot
Kaikissa yleisissä ehdoissa noudatetaan Toimittajan verkkokaupan yleisiä toimitusehtoja ja tietosuojakäytäntöjä.
Ota meihin yhteyttä
Onko sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä ja kerro, mitä sinulla on mielessä. Täytä alla oleva lomake ja vastaamme sinulle salamana!