Usein kysyttyä:
1) Sitoudunko tilaamaan ensimmäisen ostoksen jälkeen lisää tuotteita? Et. Tilaa uusia tuotteita vain, jos käytössäsi olevat ovat rikkoutuneet. Sinulla on kuitenkin mahdollisuus tilata uusia tuotteita vain postikulujen hinnalla.
2) Kuinka voin tilata uusia tuotteita? Saat meiltä sähköpostia tilauksesi jälkeen. Viestin linkin kautta voit helposti ja nopeasti tilata uusia tuotteita vain muutamalla klikkauksella. Lähetämme sinulle noin 2kk välein sähköpostia, jonka sisältämästä linkistä tilaaminen onnistuu.
3) Mitä tapahtuu jos en käytä kaikkia tilauskertoja 12kk aikana? Jos et tilaa yhtään lisätuotetta, saat erotuksen suuruisen lahjakortin verkkokauppaamme 12kk jälkeen. Muut käyttämättömät tilauskerrat vanhenevat.
4) Voinko tilata useamman tuotteen kerralla? Voit tilata yhden tuotteen per tuotetyyppi kerralla: esim. 1kpl kuoren, 1kpl panssarilasin ja 1kpl kameran panssarilasin. On kaikkien etu, että tuotteet menevät vain tarpeeseen.
5) Voinko tilata eri kuoren tai panssarilasin kuin alunperin? Turvaan kuuluu vain samanlaisia tuotteita kuin alunperin tilauksessasi on tilattu.
6) Voinko vaihtaa HupsisTurvan puhelinmallia? HupsisTurva on puhelinkohtainen, joten puhelinmallin vaihtuessa sinun tulee hankkia uudelle puhelimelle uusi paketti. Vanhaa pakettia ei voi siirtää uudelle puhelinmallille.
7) Mitä tapahtuu, kun olen käyttänyt kaikki kiintiöni suojatuotteet? Kun kaikki HupsisTurvan tuotteet on käytetty, loppuu HupsisTurvasi voimassaolo. Tämän jälkeen et enää saa sähköpostejamme. Jos tarvitset uuden HupsisTurvan, sinun tulee ostaa sellainen uudestaan.
8) Mikä on Hupsis-hetki? Puhelin pudotetaan vuodessa keskimäärin 60 kertaa. Yleensä pudotus on seurausta huolimattomuudesta tai vahingosta, eli Hupsis-hetkestä!
9) Kuinka pitkä vaihto- ja palautusoikeus tuotteilla on? HupsisTurvassa noudatamme samaa 30 päivän vaihto- ja palautusoikeutta kuin muidenkin tuotteidemme kohdalla.
10) Mistä löydän HupsisTurvan sopimusehdot? Löydät ne näppärästi tästä linkistä.